El quart trimestre del 2025, el Mollet Hub de l’Ajuntament de Mollet continua aposant per les accions presencials per poder oferir més espais compartits entre les persones emprenedores i les empreses participants en les sessions formatives.
Com a novetat, durant aquest període, s’incorporen tallers grupals per treballar el pla d’empresa amb el model Canvas, per complementar l’assessorament individual que s’ofereix a les persones emprenedores. En aquest espai, els nous emprenedors compten amb suport professional i també podran interaccionar entre els participants en la sessió.
En l'àmbit formatiu s’incidirà en el finançament, una de les principals preocupacions de les persones emprenedores. En concret, s’oferiran diferents tallers sobre com fer pressupostos i factures, la factura digital i també es reforçaran altres aspectes relacionats amb la fiscalitat.
Així mateix, el 16 d’octubre, es durà a terme la cinquena Jornada ‘Fem xarxa’, una sessió de networking per tal de facilitar el treball en xarxa entre diferents empreses. I el 22 d’octubre s’ha organitzat el taller ‘Eficiència energètica als establiments comercials’ amb la col·laboració de l’Oficina de rehabilitació energètica de l’Ajuntament de Mollet del Vallès.
I cada divendres, es continuaran oferint les sessions del ‘Camí d’emprendre’ per a nous projectes emprenedors. Inscripcions a Xarxa Emprèn o al Mollet Hub info@mollethub.cat, 935705160, WhatsApp (missatge) 679333158.