L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha sol·licitat a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya la incorporació de 3 immobles a la reserva pública de solars per a l’any 2025. Aquesta cessió de solars té com a objectiu la construcció de prop de 80 nous habitatges protegits en els propers anys.
L’Ajuntament ha decidit presentar 3 immobles de titularitat municipal:
- El solar de Berenguer III, de 75 anys,
- Els dos edificis destinats antigament a les cases dels mestres: al carrer Francesc Macià 18 i al carrer Feliu Tura 2-4, per a fer obres de gran rehabilitació.
L’objectiu és que amb aquest procediment s’obtingui el finançament necessari per a la dotació de prop de 80 nous habitatges protegits a la ciutat. Per la regidora d’Habitatge, Maria Escribano Maspons, “ aquesta és una bona oportunitat per accelerar el desenvolupament d’aquests espais amb l’objectiu d’ampliar el parc de lloguer assequible de Mollet i fer-ho amb tots els suports i recursos perquè pugui fer el més aviat possible”
L’Agència de l’Habitatge de Catalunya respondrà en els propers 3 mesos quins són els solars que passaran a inscriure’s a la reserva pública, fet que permetrà la concurrència a les subvencions corresponents per a la construcció d’aquests habitatges.