Dimarts, 20 de maig de 2025
És notícia

L’Ajuntament de Mollet anuncia la planificació de 80 habitatges nous

Avatar photo
L’Agència de l’Habitatge de Catalunya respondrà en els propers 3 mesos quins són els solars que passaran a inscriure’s a la reserva pública
Habitatge pisos
L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha sol·licitat a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya la incorporació de 3 immobles a la reserva pública de solars per a l’any 2025. Aquesta cessió de solars té com a objectiu la construcció de prop de 80 nous habitatges protegits en els propers anys.
 
L’Ajuntament ha decidit presentar 3 immobles de titularitat municipal:
  • El solar de Berenguer III, de 75 anys,
  • Els dos edificis destinats antigament a les cases dels mestres: al carrer Francesc Macià 18 i al carrer Feliu Tura 2-4, per a fer obres de gran rehabilitació.
L’objectiu és que amb aquest procediment s’obtingui el finançament necessari per a la dotació de prop de 80 nous habitatges protegits a la ciutat. Per la regidora d’Habitatge, Maria Escribano Maspons, “ aquesta és una bona oportunitat per accelerar el desenvolupament d’aquests espais amb l’objectiu d’ampliar el parc de lloguer assequible de Mollet i fer-ho amb tots els suports i recursos perquè pugui fer el més aviat possible”

L’Agència de l’Habitatge de Catalunya respondrà en els propers 3 mesos quins són els solars que passaran a inscriure’s a la reserva pública, fet que permetrà la concurrència a les subvencions corresponents per a la construcció d’aquests habitatges.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Farga de l’Hospitalet acull una nova edició de FiraGran amb més de 300 activitats

Notícia següent

El Mèdol de Tarragona acull en exclusiva la preescolta del disc ‘ERIL ERIL ERIL’

Notícies relacionades