Més de 2.000 alumnes participen en el projecte ApS a L’Hospitalet

Avatar photo

20 centres tanquen el curs amb 65 projectes en col·laboració amb prop d’una trentena d’entitats

Més de 2.000 alumnes de 20 centres educatius de la ciutat han participat aquest curs als projectes Aprenentatge i Servei (ApS) que s’han desenvolupat amb la col·laboració de prop d’una trentena d’entitats. En total s’han impulsat més de 65 projectes.

El programa ApS, que es desenvolupa des de 2007, és una metodologia didàctica que integra el servei a la comunitat amb l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats o valors.

El programa ApS de L’Hospitalet pretén, amb el seu suport als centres educatius de L’Hospitalet, que puguin posar en marxa, o bé, consolidar projectes d’aprenentatge servei a la ciutat, potenciant el treball en xarxa amb les entitats d’acció social i de lleure, juntament amb serveis i equipaments municipals per idear, construir i posar en marxa nous projectes ApS. El resultat són propostes innovadores i de qualitat, des del punt de vista educatiu, i compromeses amb l’entorn social, cultural, mediambiental…, sempre posant en valor el servei comunitari.

 

Docents, joves, serveis i entitats de la ciutat implicades als programes Aprenentatge Servei de L’Hospitalet van participar ahir a la tarda a la trobada de tancament del curs a la sala Salamandra.

Aquesta trobada anual vol reconèixer i agrair la seva implicació a tothom que participa en els programes. Durant l’acte es presenten alguns dels projectes que s’han desenvolupat durant el curs. En aquesta línia, la música en directe va anar a càrrec del grup Young Dream, integrat per alumnes de l’Institut Eduard Fontserè que participen en el programa les Planes Rock.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un error de senyalització: Gairebé 300 morts pel descarrilament de trens

Notícia següent

La Brigada Forestal finalitza les tasques del Pla d’Ocupació al Baix Camp

Notícies relacionades