Una menor de 17 anys tutelada per la Direcció General de la Infància i l’Adolescència (DGAIA) que acabava de donar a llum s’ha escapat aquest divendres amb el nadó de l’hospital, segons ha sabut l’ACN.
Els fets han tingut lloc a la tarda en un centre hospitalari de Barcelona, i la menor s’ha tancat en un caixer automàtic durant la fugida. El desplegament de Mossos d’Esquadra, Guàrdia Urbana i Sistema d’Emergències Mèdiques per mediar amb la jove ha obligat a desviar fins a deu línies d’autobús al voltant de l’avinguda Diagonal amb la Gran Via de Carles III. També s’ha hagut de tancar l’accés al metro de l’estació de Maria Cristina.
Ara bé, la jove finalment ha acceptat tornar i ha estat traslladada amb el nadó al centre hospitalari. Fonts de la DGAIA han explicat que tant la menor com el seu fill seguiran sota la tutela de l’organisme públic i que estaran junts al mateix centre on residia la noia fins ara.