Dilluns, 17 de febrer de 2025
És notícia

Mor atropellat per un tren a Mataró. Podria ser un suïcidi

Avatar photo

La línia R1 de Rodalies va estar afectada durant dues hores per l'atropellament mortal.

La circulació de trens de la línia R1 de Rodalies de Barcelona es va veure interrompuda dissabte al vespre entre Mataró i Arenys de Mar, per l’atropellament mortal d’un home, a l’altura de Sant Simó.

L’incident, que va tenir lloc aquest dissabte a dos quarts de nou del vespre, va provocar afectacions de més de 45 minuts. Segons van detallar els Mossos d’Esquadra, es podria tractar d’un suïcidi.

A banda del cos policial, hi van intervenir dues dotacions de bombers i dues ambulàncies del SEM. Es van tallar els dos sentits de circulació de les vies d’ADIF. El comboi afectat es va fer arribar fins a la fins a la propera parada per descarregar els passatgers i es va retirar del cos. En un parell d’hores, als voltants de les 10 de la nit, el trànsit de la línia va ser normalitzat.

Si teniu idees suïcides o coneixeu algú que sospiteu que en tingui, truqueu al 061, una veu contra el suïcidi. #Trio La Vida

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Blanes tanca la ‘Setmana pels Drets de les Persones Grans’ amb l’obra de teatre ‘El Llegat’

Notícia següent

A punt les activitats d’estiu per a la gent gran de Reus

Notícies relacionades