De la mateixa manera, amb aquesta actualització, s’aconseguirà un Directori d’Entitats el més ajustat possible a la realitat. Sovint, les entitats canvien la composició de la junta, la seu social, o les seves dades de contacte com el telèfon o el correu electrònic. A través del correu electrònic que se’ls ha enviat, poden posar al dia tota aquesta informació. Val a dir que la darrera campanya d’actualització de dades va ser l’any 2015 i que ara s’ha considerat oportú i necessari dur a terme novament aquesta tasca.
A través del correu electrònic enviat des de l’adreça [email protected], les entitats reben l’enllaç a un formulari amb les dades que actualment té l’Ajuntament d’elles i on poden modificar d’una manera àgil aquelles que hagin canviat.
És cabdal que sempre que hi hagi un canvi en alguna dada de l’entitat, aquest es comuniqui a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, fet que permet una millor comunicació entre les entitats i l’Ajuntament de Mataró. Les entitats que no rebin el correu electrònic per fer l’actualització de dades, perquè l’adreça de correu electrònic registrada a l’Ajuntament ja no estigui activa, es poden posar en contacte amb l’Agència a través de [email protected]. Posteriorment a la campanya d’actualització de dades, les properes modificacions caldrà fer-les a través del tràmit de Modificació de Dades que trobaran a la Seu Electrònica.
L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats es posa a disposició de les entitats per qualsevol consulta a través del correu electrònic [email protected] o al telèfon 93 758 26 92 o 647 470 885.