Dilluns, 7 d'abril de 2025
És notícia

Apagat un incendi en un traster d’un pàrquing a Mataró sense ferits

Avatar photo
Les autoritats continuen investigant l’origen de l’incendi
bombers

Un incendi ha cremat un traster situat a la planta -1 d’un edifici de planta baixa i tres pisos a la plaça de la Torre del Cogoll de Mataró. L’avís del foc ha estat rebut a les 15.30 hores pel telèfon d’emergències 112.

Gràcies a la ràpida actuació de set dotacions de bombers, l’incendi ha estat controlat i apagat sense que hi hagi hagut ferits. Alguns veïns han decidit confinar-se als seus domicilis com a mesura de precaució, mentre que d’altres han optat per sortir a l’exterior de l’edifici.

La zona de trasters ha quedat afectada pel fum, així com també el pàrquing adjunt. No obstant això, després de revisar l’edifici, s’ha confirmat que no hi ha hagut afectació a les plantes superiors.

Les autoritats continuen investigant l’origen de l’incendi, que ha generat inquietud entre els residents de la zona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Mossos

Detingut un home per agredir sexualment al seu fill de 4 anys a Puigcerdà

Notícia següent
lloguer assequible sant marti

Barcelona entrega les claus a les famílies dels 42 habitatges de lloguer assequible a Sant Martí

Notícies relacionades