Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

Malestar entre els retinguts a l’estació de Sants per la DANA: “L’alerta ha arribat tard”

Avatar photo
Estudiants i treballadors retreuen que no els haguessin alliberat de venir pel mal temps

Els passatgers de Rodalies retinguts a l’estació de Sants de Barcelona pel temporal es dividien entre el malestar i la resignació aquest dilluns. “Toca esperar durant un temps indefinit”, detallava un empleat de construcció que venia de Madrid per anar a Sabadell. Alguns estudiants i treballadors retreien que no els haguessin alliberat de venir a la feina pel mal temps mentre que d’altres consideraven que l’alerta que ha sonat al Barcelonès i al Garraf a les 10h30 “ha arribat tard”. “El missatge arriba tard, des de l’oficina ens van dir que l’ideal era no anar a treballar però al final ens han dit que vinguem igualment”, ha dit un altre afectat a l’ACN.

Renfe ha suspès la circulació de trens de Rodalies per l’alerta meteorològica a les 10h40 a tota la xarxa a excepció de l’RL3 entre Lleida i Cervera. El pas dels trens ja es trobava interromput a les línies R2 sud i R4 sud i també als regionals que es dirigeixen cap al sud i cap a Lleida.

La situació dels viatgers de Rodalies contrastava a primera hora amb els d’alta velocitat, molts dels quals han acudit amb fins amb d’antelació a l’estació barcelonina per assegurar que podien embarcar en el tren que els tocava. “Hem vingut sis hores abans quan avui teníem pensat visitar la ciutat per prevenir que no ens cancel·lin el tren”, ha dit la Beatriz, que espera marxar amb un AVE a les mitja tarda en direcció a Madrid. Amb tot, poc abans de la 13h00 el ministre de Transports, Òscar Puente, ha anunciat que s’interrompia també la circulació d’alta velocitat des de Barcelona.

A l’estació també hi havia usuaris d’un vol cancel·lat a Estrasburg que sortia de l’aeroport del Prat a les 11h00 pel mal temps que s’han trobat “sense avió, sense trens, sense hotels, sense res”. “Ningú ens ha vingut a ajudar”, ha lamentat una de les afectades, la Silvie.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
fira andorra la vella cambra valls

Les empreses de la Cambra de Valls reforcen vincles comercials a la Fira d’Andorra

Notícia següent
selva

Protecció Civil envia una alerta als mòbils de la Selva per pluges torrencials durant les properes hores

Notícies relacionades