Dissabte, 7 de desembre de 2024
És notícia

L’oficina del SAC del Despatx Lluch de Sabadell atén sense cita prèvia

Avatar photo

L’oficina del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) del Despatx Lluch (carrer  Indústria, 10) ha començat a atendre sense cita prèvia, un canvi que permetrà que les persones que necessiten atenció i no tinguin marge per sol·licitar la cita prèvia es puguin adreçar directament al SAC. Tot i això, es recomana  reservar cita sempre que sigui possible per evitar esperes.  

El SAC disposarà a partir d’ara de tres espais diferenciats. Un per donar  resposta a les persones que hagin sol·licitat hora, un espai destinat als tràmits  exprés i un altre per a la resta d’atencions que no tinguin cita prèvia.  

En el cas dels tràmits exprés, s’inclouen les gestions ràpides amb més  demanda i que es poden fer en poc temps com el certificat d’empadronament  individual i el certificat històric de residència. Aquesta prestació permetrà  reduir les demandes de cita prèvia i que el termini per obtenir cita sigui més  curt.  

Pel que fa a les persones que no hagin acordat una cita amb antelació, se les atendrà en funció de la disponibilitat del servei i de l’horari

La ciutadania també podrà sol·licitar hora prèviament de forma telemàtica a  Citaprevia.Sabadell.cat, trucant al 010 o de manera presencial en l’oficina del  SAC. 

D’aquesta manera es vol garantir l’accés de la ciutadania a l’administració en  qualsevol moment. Disposar del servei de cita prèvia per accedir als serveis i  tràmits presencials de l’Ajuntament serà una opció per millorar l’atenció a la  ciutadania, però en cap cas tindrà caràcter obligatori al Lluch. 

Oficines cardinals 

Juntament amb el SAC ubicat al Despatx Lluch, la ciutat disposa de les  anomenades oficines cardinals distribuïdes pel territori. En aquests casos les atencions es mantenen com fins ara. És a dir, bé amb cita prèvia o amb cita  de tràmits urgents que es puguin acreditar. En ambdós casos, s’haurà de  demanar hora i dia de forma telemàtica, trucant al 010 o presencialment.  

El servei de cita prèvia es va posar en marxa l’any 2018 amb l’objectiu de  facilitar les gestions a la ciutadania i evitar esperes innecessàries per ser atès.  Va ser una implantació progressiva al llarg d’un any i mig que la pandèmia va  acabar de consolidar. Ara es fa un pas més en la millora del servei. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Policia Local de Castellar del Vallès posa en marxa una app mòbil

Notícia següent

El dret a l’avortament i el feminisme, temes de fons de ‘Las Buenas Compañías’, la propera sessió del Cicle Gaudí de Cinema

Notícies relacionades