Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

L’incendi amb 24 ferits de Badalona era provocat: Volia cremar la parella

Avatar photo

Un home va calar foc al pis de la seva parella, amb ella a dins, deixant 24 persones ferides

Imatge recurs dels Bombers de la Generalitat

L’incendi que ha afectat un edifici de 10 plantes a Badalona, deixant 24 persones ferides, entre elles 8 menors d’edat, ha estat provocat.

L’alcalde de la ciutat, Xavier Garcia Albiol, ha confirmat que un home va calar foc al pis de la seva parella, amb ella a dins.

Els fets van succeir durant el vespre de dilluns en un edifici de deu plantes del carrer Còrdova amb el carrer Jumilla. Com a resultat del foc hi ha hagut 24 ferits, 8 d’ells menors, i dels quals 12 han hagut de ser traslladats a centres sanitaris de la zona.

Afortunadament, no va haver de lamentar-se danys més greus, ja que el foc només va afectar l’habitatge on s’havia iniciat. Malgrat tot, el fum va afectar 12 pisos dels 38 que hi ha al bloc. Alguns veïns van desallotjar les seves cases, mentre que altres van decidir confinar-se a l’espera dels Bombers.

Passat el foc, els veïns del domicili afectat per les flames i de l’immediatament superior no han pogut dormir a casa, però la resta ha pogut tornar als seus habitatges amb normalitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ATENCIÓ: Dotzenes de gats s’infecten de la grip aviària a Polònia

Notícia següent

Port Tarragona finalitza les obres del desviament del canal de drenatge de la ZAL

Notícies relacionades