L’Hospitalet engega una campanya de suport al servei a domicili de bars i restaurants

Avatar photo

La campanya municipal vol donar suport al sector de la restauració, un dels que més està patint les conseqüències de la pandèmia

L’Ajuntament ha engegat la campanya de comunicació “Emporta’t a casa la cuina de L’Hospitalet” per donar suport al servei de menjar a domicili que bars i restaurants de la ciutat ofereixen en el context actual i amb l’objectiu de contribuir a consolidar la transformació del sector.  

 

D’aquesta manera, l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social contribueix a estimular el consum als bars i restaurants de la ciutat, un dels sectors econòmics que més està patint les conseqüències de la pandèmia. La campanya “Emporta’t a casa la cuina de L’Hospitalet” potencia la capacitat dels establiments d’oferir serveis per endur-se el menjar a casa, bé per lliurar a domicili o bé per recollir al local.  

 

Els bars i restaurants que participin en la iniciativa disposaran de cartells en l’exterior que faran visible a peu de carrer els serveis que ofereixen de menjar per emportar. La campanya també es difondrà en mitjans de comunicació digitals i tradicionals, de la ciutat i de fora del municipi. 

 

A més, es posa a disposició de la ciutadania la llista completa i actualitzada dels establiments que disposen d’aquests serveis a través del web http://www.dinamitzaciolocallh.cat/detallNoticia.aspx?12QzhA2Cin9DxKlZ4tL8uq9rVkHbqazC9kvVWqBLSBiSKd0qazB. Actualment hi ha més de 60 bars i restaurants en aquest llistat. 

 

Els establiments interessats en sortir en aquest llistat han d’omplir el formulari en línia en aquesta adreça https://bit.ly/3kLNz9e. Per a qualsevol informació o aclariment, es poden adreçar als telèfons 93 402 69 53 i 93 402 69 49 (de 9 a 14 h) o al correu electrònic [email protected] 

 

Pel que fa a les xarxes socials, s’utilitzarà el hashtag #cuinaseguralh, que reforça la seguretat alimentària i sanitària dels establiments de la ciutat. 

 

Un altre element important de la campanya són els vídeos promocionals que presentaran els mateixos restauradors. Així, cada establiment que ho vulgui tindrà un espai per fer difusió de la seva cuina i, més específicament, dels serveis i plats que ofereixi per emportar i per repartir a domicili. Aquests vídeos, amb una imatge i formats cohesionats, es publicaran en els perfils de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social i d’altres comptes municipals a les xarxes socials. 

 

Aquesta campanya forma part de les iniciatives que du a terme l’Ajuntament per  ajudar el sector de la restauració en l’adaptació a les noves habilitats requerides per subsistir i ser competitius en el mercat de l’hostaleria. 

 

L’Ajuntament, amb el sector 

La regidora de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social, Rocío Ramírez, ha destacat que “el sector de la restauració té tot el suport de l’Ajuntament. Hem fet un treball important d’adaptació als canvis i, per això, ens hem centrat en una campanya de suport al serveis de delivery i take away, i a les opcions pràctiques que té un sector que necessita treballar com sigui. A més, una perspectiva molt important d’aquesta tasca d’adaptació és que entenem que aquests canvis han vingut per quedar-se i el suport al sector en aquesta adaptació, molt especialment digital, es mantindrà en el temps”. També ha exposat que “en aquesta ocasió, hem fet un esforç suplementari a difondre l’activitat dels restauradors més enllà del nostre municipi, perquè així puguin arribar a més gent”. 

 

La campanya municipal per estimular el consum en bars i restaurants de la ciutat es complementa amb dos webinars (seminaris web) els dies 2 i 9 de novembre, dirigits als professionals de la restauració del municipi i pensats per consolidar la transició digital del sector i per millorar la seva competitivitat i adaptació a la transformació del mercat. 

 

El conjunt d’iniciatives de la campanya s’ha realitzat en col·laboració amb el Gremi d’Hostaleria de L’Hospitalet, el blog Hospitalet gastronòmic i l’Associació de Gastronomia i Turisme.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Se suspenen les misses del cementiri de Manresa dels dies 1 i 2 de novembre

Notícia següent

Illa reconeix que la ciutadania “està cansada” però demana no sortir de casa

Notícies relacionades