Amb l’objectiu d’incrementar el contacte directe amb els santcugatencs i les santcugatenques, l’alcalde, Josep Maria Vallès, ha impulsat el nou servei d’atenció ciutadana “L’alcalde t’escolta”.
Es tracta d’una iniciativa totalment innovadora a l’Ajuntament de Sant Cugat fruit d’un compromís adquirit amb antelació pel propi Vallès. Consisteix en una atenció personal i presencial de l’alcalde a persones empadronades a Sant Cugat que vulguin traslladar-li propostes, consultes o demandes (no per realitzar tràmits) a títol particular.
Es crea així un nou canal de comunicació adreçat a un públic que generalment no té accés directe amb l’alcalde, per la qual cosa s’exclou als col·lectius, entitats, associacions o clubs que si ho fan per altres vies, així com els participants habituals a l’audiència pública del Ple Municipal, que ja ho fan per aquest canal de participació.
“L’alcalde t’escolta” funcionarà el darrer dimecres de cada mes a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la plaça de la Vila, de 9 a 12 hores i de 16 a 18 hores. La primera atenció s’oferirà el proper dimecres 27 de setembre.
Per demanar una trobada cal fer-ho preferentment amb cita prèvia, per internet (www.citaprevia.gestorn.com/santcugat) o per telèfon (010 / 900 104 941). Sense cita prèvia només s’atendrà si hi ha disponibilitat horària. Per tal d’atendre el major nombre de persones possibles, les consultes no podran superar els 15 minuts de durada.
Un cop finalitzada l’atenció ciutadana, l’alcalde derivarà les propostes al servei municipal corresponent amb el compromís de donar una resposta en un termini màxim de 15 dies.
L’alcalde, Josep Maria Vallès: “més enllà dels plantejaments que els santcugatencs em fan privadament per xarxes socials, al mateix carrer, en actes de ciutat o al plens municipals, obro aquesta nova porta a aquells veïns que la poden necessitar. De tu a tu”.