L’Ajuntament incorpora la regidoria de Transparència, Integritat i Bon Govern

27 de gener de 2022 a les 16:52h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'alcaldessa d'Esplugues, Pilar Díaz, ha modificat l'organigrama polític del govern municipal per incloure una nova regidoria, Transparència, Integritat i Govern Obert, que queda delegada en Claudia Acebrón. Mitjançant decret d'Alcaldia, s'expressa "la necessitat de reforçar el lideratge i l'impuls polític de l'equip de govern de les polítiques d'integritat, transparència i govern obert".

Acebrón està també al capdavant de les regidories de Drets Civils i de Cooperació al Desenvolupament i Promoció de la Pau. En el mateix decret, es deixa sense efecte la designació d'aquesta regidora com a adjunta a l'Alcaldia en matèria de Polítiques de Dones i Reforma Horària.

A partir de l'1 de febrer, la nova regidoria, que estarà orgànicament integrada en Alcaldia/Presidència de l'Ajuntament, tindrà, entre les seves funcions, el desenvolupament de les polítiques de transparència, la coordinació de la Comissió de seguiment del Codi de Bon Govern i l'impuls de l'elaboració i desplegament del Pla de Mesures Antifrau.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit