Divendres, 14 de juny de 2024
És notícia

L’Ajuntament de Mollet reclama una oficina permanent per tramitar el DNI

Avatar photo

Mireia Dionisio Calé ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia on demana una oficina d’expedició de documentació permanent perquè els molletans i les molletanes no s’hagin de desplaçar a altres municipis a fer-se el DNI, el Passaport o el NIE. La nova oficina permanent tindria la seu a les dependències de la Policia Municipal de Mollet.

A la carta, l’alcaldessa assenyala “que la creació d’una oficina permanent millorarà els serveis prestats als molletans i les molletanes que ara han de desplaçar-se a altres poblacions a tramitar el DNI, Passaport i NIE”. Aquesta oficina a més, que dependria de la Policia Nacional, donaria servei a les poblacions del voltant que tampoc compten amb una oficina pròpia de la Policia Nacional on obtenir la documentació, concretament Caldes de Montbui, Palau Solità i Plegamants, Santa Perpètua de Mogoda, Parets del Vallès, Montmeló, Santa Maria de Martorelles, Martorelles i Sant Fost de Campsentelles.

Actualment a la comarca només hi ha l’oficina de Granollers “amb les dificultats que això comporta per a una única oficina amb tanta demanda de documentació”, afegeix l’alcaldessa a la missiva.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Museu d’Història organitza el taller familiar ‘L’Escola, llum de llibertat’

Notícia següent

L’Ajuntament de Solsona revalida el reconeixement a la transparència: Segell Infoparticipa

Notícies relacionades