L’Ajuntament de l’Hospitalet va intervenir durant el 2020 en gairebé 32.000 conflictes de convivència, 10.000 més que un any enrere. La majoria de queixes veïnals van estar relacionades amb molèsties per sorolls procedents d’habitatges, de la via pública i d’establiments.
Des de l’inici de la pandèmia, per donar resposta a l’increment de casos durant el confinament, el consistori ha reforçat l’atenció telefònica als afectats a través del Telèfon d’Incidències de Convivència, el TIC, i ha incorporat un sistema de videotrucades per atendre i resoldre conflictes.
L’Oficina de Gestió d’Incidències (OGI) va fer 24.460 trucades a veïns per gestionar la seva reclamació i oferir-los diferents solucions per resoldre el conflicte.
A banda de la gestió d’incidències, l’Ajuntament també va reforçar l’any passat el servei d’agents cívics, que va incrementar fins a 73.748 les seves actuacions a l’espai públic.