La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, ha visitat els municipis de Castellar del Vallès i Sabadell, per a explicar els diferents projectes de transport i mobilitat en què el govern d’Espanya es troba treballant actualment.
Visita a Castellar del Vallès
A primera hora de la tarda, la ministra ha presentat al món empresarial de Castellar del Vallès el protocol de la B-40 que va signar la passada setmana el govern d’Espanya amb la Generalitat de Catalunya.
Acompanyada de l’alcalde del municipi, Ignasi Giménez, ha destacat que cal posat en volar la signatura del protocol perquè “desencallem un projecte molt reivindicat per aquest territori i que, a més, respon a la necessitat de millorar la connectivitat i la mobilitat”.
Aquest acord, ha continuat, “suposa un avenç importantíssim per donar dinamisme a un dels territoris industrials capdavanters de Catalunya i per a la mobilitat diària de la ciutadania de la comarca”.
Reivindicant la ronda Nord a Sabadell
En la seva posterior visita al municipi de Sabadell, acompanyada de l’alcaldessa de la ciutat, Marta Farrés, així com del primer secretari i candidat del PSC Vallès Occidental Sud, Paco Aranda, i d’altres càrrecs electes i orgànics de la federació, Sánchez ha deixat clar que “a Sabadell s’han aconseguit avenços com la Ronda Nord, l’estació de Can Llong o les connexions ferroviàries entre Terrassa i Granollers”, perquè “el govern d’Espanya, liderat pels socialistes, hem fet possible grans projectes reivindicats per la ciutat des de fa temps”.
Referint-se a la nova estació de Rodalies al barri de Can Llong, l’alcaldessa de Sabadell ha volgut agrair a la ministra “l’enorme esforç del ministeri per a posar aquest projecte en agenda”, donat que “el Govern de l’Estat ha fet que aquest projecte pugui avançar”.
Per la seva banda, el primer secretari i candidat del PSC Vallès Occidental Sud a les eleccions generals, Paco Aranda, ha aprofitat, en un acte amb més de cinquanta càrrecs electes, l’ocasió per agrair a la ministra tot el seu “treball i compromís en les infraestructures i la mobilitat del Vallès”. “Amb els socialistes liderant el govern d’Espanya no tindrem inconvenient per a continuar transformant els nostres pobles i ciutats”, ha declarat.
Encarant les eleccions generals, Sánchez ha reivindicat que “el dia 23 de juliol cal votar socialista, perquè el vot socialista és l’únic que garanteix que Espanya i Catalunya continuïn avançant cap al camí del progrés”. “No ens podem permetre el luxe de què la dreta i l’extrema dreta ens tregui tot el treball que hem aconseguit en els darrers anys”, ha continuat.