Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Juan Torrecilla presentarà la renúncia com a regidor de Mollet al ple de setembre

Avatar photo
Torrecilla ha estat regidor de Recursos Humans, Joventut o de planificació, gestió i Disciplina Urbanística

En Juan Torrecilla Benítez, regidor del grup municipal socialista, finalitza la seva trajectòria com a regidor a l’Ajuntament de Mollet del Vallès, tasca que desenvolupa des del 2019 en un ple que tindrà lloc el pròxim dilluns 30 de setembre de 2024.

Juan Torrecilla, qui ha compatibilitzat les seves responsabilitats amb la seva feina com a advocat, ha estat regidor de Recursos Humans, Joventut o de planificació, gestió i Disciplina Urbanística, entre d’altres. Deixarà el seu càrrec per motius professionals.

El regidor Torrecilla ha explicat que “sempre he entès la política com un projecte de pas, d’entrada i de sortida. Quan la teva situació t’ho permet poses els teus coneixements, feina i il·lusió en un projecte comú, per aportar el teu petit gra de sorra a la societat. I és per això que ara, que els meus projectes personals i professionals m’allunyen  de la meva estimada Mollet, em veig en l’obligació moral de deixar pas a un altre company” i ha afegit “han estat uns anys increïbles tant en la part humana com en la professional, envoltat de persones meravelloses que, sense cap mena de dubte, fan que Mollet estigui a les millors mans per afrontar el seu futur. Gràcies a tots els companys i equip que m’ha acompanyat tots aquests anys.”

L’Alcaldessa i primera secretària del PSC de Mollet, Mireia Dionisio Calé, ha dit que “li vull agrair al Juan la feina feta durant tot el temps que ha estat regidor al govern de Mollet, la seva dedicació i vocació de servei públic, que ha quedat palesa amb la bona feina feta en un mandat tan complicat com va ser l’anterior marcat per la pandèmia.” I ha afegit “li desitjo molts èxits personals i professionals a la nova etapa que ara se li obre”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Consell d’Europa considera el 25% de castellà a l’escola com una ‘amenaça’ pel català

Notícia següent

En marxa una operació policial contra el tràfic de drogues a Valls i Reus

Notícies relacionades