Una parella d'agents de la Guàrdia Urbana de l'Hospitalet de Llobregat han patit una agressió aquesta passada matinada per part d'un jove que havia comès una infracció greu amb un patinet elèctric. L'individu de 21 anys estava conduint contra direcció quan s'hauria topat amb una patrulla dels agents, els quals l'han aturat pel perill que significava.
Tal com ha informat El Caso, després d'aturar-lo i identificar-lo, el jove de 21 anys ha adoptat una actitud cada vegada més agressiva. D'aquesta forma, la tensió no ha fet més que créixer fins al punt que durant la seva detenció els agents han resultat ferits de diversa gravetat per l'agressió del delinqüent.
El jove de 21 anys tenia una gran varietat de drogues a la motxilla
Tot i que no es coneix si l'individu comptava amb delictes previs, els agents han registrat la motxilla que portava amb ell, on han trobat la justificació a la seva actitud. El jove de 21 anys tenia diferents tipus de droga, entre les quals destaquen l'haixix, la metamfetamina, l'èxtasi i l'LSD. A més tampoc es coneix la quantitat total que portava a la bossa, encara que tot apuntaria al fet que estaria destinada per la seva venda i no per consum propi.
D'aquesta forma, l'individu ha estat denunciat per un delicte contra la salut pública, un altre delicte de resistència i desobediència i un altre d'atemptat contra els agents de l'autoritat. Tot seguit, la patrulla ha traslladat al jove de 21 anys a la comissaria, on estarà fins que pugui passar a disposició judicial després de protagonitzar una tensa detenció que ha acabat amb dos agents ferits.