L'Hospitalet renova la gespa artificial dels camps de futbol de l’Estadi Municipal

Les tasques s’estan duent a terme aprofitant la pausa estival de les competicions

02 de juliol de 2026 a les 08:25h

La pròxima temporada, els camps de futbol 11 i futbol 7 de l’Estadi Municipal estrenaran una nova gespa artificial. L’Ajuntament ha iniciat els treballs de renovació aprofitant l’aturada estival de les competicions esportives, en el marc de les actuacions destinades a modernitzar i millorar les instal·lacions esportives de la ciutat.

L’actuació inclou tot el procés de substitució de la superfície de joc, des del subministrament i transport del nou material fins al desmuntatge de la gespa existent i la instal·lació de la nova. Els treballs van començar amb la retirada de la gespa antiga i, aquesta setmana, s’està duent a terme la col·locació del nou paviment.

La inversió destinada a aquesta actuació és de 441.491 euros. Es preveu que les obres quedin enllestides durant les pròximes setmanes, de manera que les instal·lacions estiguin completament preparades per a l’inici de la nova temporada esportiva.

L’Estadi Municipal de Futbol acull cada any els entrenaments i les competicions d’equips de diferents categories. Amb aquesta renovació, es millorarà el confort, la seguretat i la qualitat de la pràctica esportiva, oferint unes instal·lacions més modernes i adequades tant per als clubs com per als esportistes que en fan ús habitualment.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit