Un home es troba un lladre a dins de casa a Sabadell el dia de Nadal

El lladre, un jove de 24 anys, s'havia colat a casa fent servir un comandament per a la porta del pàrquing que va robar d'un cotxe aparcat al carrer

27 de desembre de 2024 a les 11:45h

Un noi de 24 anys ha estat detingut després de ser sorprès pel propietari d'una casa de Sabadell mentre intentava robar durant el dia de Nadal.

Segons han informat els Mossos d'Esquadra, els fets van passar el mateix 25 de desembre, quan el propietari d'una casa va baixar al garatge i va trobar-se el jove, que va arribar a amenaçar-lo amb un cúter abans de fugir.

L'home va trucar a la Policia i, poc després, una patrulla de paisà va localitzar i va detenir el jove. El noi duia a sobre el cúter amb què havia amenaçat l'home, un trepant, una tauleta electrònica, dos walkie-talkies i unes ulleres d'esquí que van ser retornats al seu propietari.

També duia el comandament de la porta del pàrquing, que havia robat d'un vehicle estacionat al carrer i que va fer servir per entrar al garatge. El noi va quedar detingut i ha passat aquest divendres a disposició judicial.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit