Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimarts un home que va intentar consumir cocaïna a la sala d’espera de la comissaria de Granollers. Segons fonts policials, l’individu va accedir a l’edifici i, mentre esperava, va provar de consumir la substància davant dels agents.
Quan els policies van intervenir per detenir-lo, l’home va oposar resistència, fet que va obligar els agents a reduir-lo. Durant l’escorcoll posterior, li van trobar més de 20 grams de cocaïna a sobre.
Després de la detenció, va ser traslladat a l’hospital per una revisió mèdica abans de passar a disposició judicial.
Els Mossos investiguen ara els fets i no descarten que l’home pugui ser acusat de delicte contra la salut pública i resistència a l’autoritat.