Un home assalta, roba i destrossa els cementiris de Gavà i Viladecans

La Policia ha rebut fins a 124 denúncies de robatoris en els cementiris de les dues ciutats i ha detingut un home amb 35 antecedents per fets similars

19 de juliol de 2024 a les 18:54h

 Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 48 anys per robar i provocar desperfectes al cementiri de Gavà i al de Viladecans. Els investigadors van rebre un total de 124 denúncies pel robatori d'elements fixes de les làpides dels cementiris, la gran majoria objectes de bronze i llautó com ara gerros, figures o poms.

En col·laboració amb les Policies Locals de Gavà I Viladecans, els Mossos van aconseguir identificar el presumpte autor dels fets, que tenia 35 antecedents policials de la mateixa tipologia delictiva, i van comprovar que venia aquests objectes a diferents empreses de reciclatge properes. Finalment, el 9 de juliol, van detenir al sospitós a Viladecans.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit