Dimarts, 10 de desembre de 2024
És notícia

Hoffman afirma que ha sigut el millor primer dia del MWC

Avatar photo
Valls presenta el Beat Barcelona com l’aparador de la “simbiosi en relats i networking” entre la ciutat i el congrés

 El director general de GSMA, John Hoffman, ha celebrat l’elevada afluència de públic de la primera jornada del MWC 2024 i ha dit que “probablement” és la més concorreguda de la història. Ho ha assegurat en una atenció a la premsa durant l’acte d’inauguració del Beat Barcelona. Hoffman ha recordat que l’actual contracte s’allarga fins al 2030 i ha remarcat que la relació amb Barcelona és “meravellosa” i que confia que sigui “pròspera, beneficiosa i llarga” per ambdues parts. Per la seva banda, el tinent d’alcaldia d’Economia de l’Ajuntament barceloní, Jordi Valls, ha posat en valor el paper del Beat com a “aparador de la ciutat” i la seva capacitat de mostrar la “simbiosi en relats i networking” entre la capital catalana i el congrés.

John Hoffman s’ha mostrat entusiasmat amb el primer dia del certamen que des del seu punt de vista ha estat “fantàstic”. Ha posat en valor l’elevat nombre de participants de les xerrades, conferències, presentacions i exhibicions i també l’èxit del 4YFN. “Sembla molt ple, probablement el més ple en un primer dia”.

Preguntat sobre el futur del congrés a Barcelona, ha remarcat que el contracte vigent s’allarga fins el 2030 i ha assegurat que després s’haurà d’anar discutint any rere any. Amb tot, ha deixat clar que la relació amb la capital catalana és “meravellosa” i que està molt satisfet i agraït de poder-hi tornar. “Esperem que la relació amb Barcelona sigui pròspera, beneficiosa i llarga”, ha indicat.

Per la seva banda, el tinent d’alcalde d’Economia de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Valls, ha reconegut que existeix molt bona “química” amb el director executiu del GSMA. “Hem establert una bona relació des del punt de vista personal i institucional”, ha apuntat Valls que ha dit que aquest fet és un “intangible” important a l’hora de competir amb altres ciutats del món.

“Hem de fer les coses bé perquè aquí es puguin veure les millors tecnologies del món i les millors innovacions i al mateix temps els seus visitants sàpiguen gaudir de la ciutat”, ha assegurat.

De tot plegat n’han parlat en la inauguració del Beat Barcelona, l’espai que vol fer d’aparador de la Barcelona i apropar la seva cultura, gastronomia i d’altres atractius als participants del saló.

En aquest context, Valls ha assegurat que el MWC i Barcelona tenen moltes coses en comú. S’ha referit a la creativitat, la música i a la possibilitat de connectar i compartir experiències. “Més enllà de negoci i la tecnologia hi ha aquesta realitat i Barcelona també és vanguarda, cultura o música”, ha comentat Valls. Així ha considerat que el Beat és un escenari idoni per ensenyar la relació de “simbiosi en relats i networking” que la població comparteix amb el congrés.

Valls ha destacat que el Beat Barcelona ha anat guanyant pes dins del MWC i interès entre els seus assistents. Enguany l’espai disposa de 1.600 metres quadrats i està més ben ubicat, als jardins del Hall 8, al costat de l’entrada del 4YFN.

Ponències sobre el xip europeu, la tecnologia de les cures i la Copa Amèrica

Una de les novetats d’aquests 2024 és una àrea que rep el nom d’Àgora i ofereix una programació de continguts continuada organitzada per l’Ajuntament de Barcelona i el MWCapital amb un aforament per unes 40 persones.

Les sessions més destacades tracten, entre d’altres, sobre el finançament públic per les startups, el futur de la tecnologia de les cures, Barcelona Capital del Xip, innovació tecnològica de la Copa Amèrica, alta gastronomia, sistemes d’observació i anàlisi del comerç de la ciutat i el Barcelona Sports Hub.

Pel que fa a l’oferta musical, el Beat Barcelona compta amb programació durant totes les hores d’obertura de l’espai a càrrec de l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i la Fundació Barcelona Music Lab.

Gaudir de la ciutat amb realitat virtual i instal·lacions immersives

En l’espai també es pot gaudir de dues experiències immersives que són la Plaça Barcelona Realitat Virtual i l’escultura de la Fundació Barcelona Music Lab. L’experiència de realitat virtual permet visitar diferents espais de la ciutat. Un viatge que comença amb vertigen sobre la torre de Collserola i que portarà els participants a comprar al mercat de Sant Antoni o a fer una volta pel port. El visitant pot triar el seu camí i Barcelona oferirà diferents visions d’una ciutat en moviment.

Pel que fa a l’escultura de la Fundació Barcelona Music Lab es tracta d’una instal·lació immersiva creada amb 3.571 ampolles d’aigua d’un litre reciclades que han fet possible la creació d’aquesta peça impresa en 3D. És una escultura lumínica i sonora que mostra les sinèrgies entre els múltiples agents del sector musical.

Espai de networking i gastronomia

A banda, es presenta com una zona de networking destinada a ser un punt de trobada còmode per a visitants. També disposa de demostracions gastronòmiques que posen en valor la cuina i sobretot la cultura gastronòmica de Barcelona, tant pel que fa a la proximitat com a la qualitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Alumnes de l’Escola Cèlia Artiga de Reus creen un projecte cooperatiu basat en mercats de 2a mà

Notícia següent

Traslladen a Jordi Turull a l’UCI després d’operar-lo per un infart

Notícies relacionades