Amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta educativa a la ciutat, l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) de l’Ajuntament de L’Hospitalet fa arribar a partir d’aquesta setmana la Guia dels centres educatius de L’Hospitalet. Curs 2023-2024 a les més de 5.000 famílies de la ciutat que tenen infants de tres anys i de dotze anys, és a dir, que inicien un nou cicle educatiu.
Aquesta guia —que recull, a més de l’oferta educativa de la ciutat, les característiques i els serveis de cada centre, el calendari de les jornades de portes obertes i la normativa i els documents de la preinscripció— també es pot consultar i descarregar al web municipal: https://www.l-h.cat/educacio/
Amb aquestes jornades, els centres de primària, instituts escola i instituts donen a conèixer a les famílies el funcionament, les metodologies i els projectes que defineixen cada centre educatiu. Les famílies poden també contactar els equips docents i conèixer de primera mà la tasca que desenvolupen els centres educatius de la ciutat.
En l’enllaç Jornades de portes obertes | Ajuntament de L’Hospitalet (l-h.cat) figuren les dates i els horaris establerts per cada centre per realitzar les jornades de portes obertes.
El termini de preinscripció per als ensenyaments obligatoris per al curs 2023-2024 serà del 6 al 20 de març a segon cicle d’infantil (3-6 anys) i primària (6-12 anys) i del 8 al 20 de març a l’ESO (12-16 anys). Pel que fa al batxillerat, el període anirà del 20 al 26 d’abril.
Pels cicles de formació de grau mitjà, inclosos els d’arts plàstiques i disseny, les sol·licituds s’han de presentar del 12 al 18 d’abril, l’alumnat amb continuïtat d’escolarització, i del 9 al 15 de maig, per a la resta de l’alumnat. Pel que fa als graus superiors, inclosos arts plàstiques i disseny, es farà del 26 d’abril a l’1 de maig.