Desarticulen un grup criminal especialitzat en furts i robatoris violents a Barcelona

Usaven patinets elèctrics per desplaçar-se ràpid i fugir després de fer les estrebades

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Els Mossos han desarticulat un grup criminal de multireincidents integrat per nou homes i una dona, d’entre 19 i 35 anys, especialitzat en robatoris violents i amb força i furts comesos a Barcelona.

Els detinguts, que actuaven de manera organitzada, acumulen 103 antecedents des de l’estiu de l’any passat, alguns dels quals en altres països com França, Alemanya i Bèlgica.

La banda utilitzava patinets elèctrics sostrets per desplaçar-se al centre de la ciutat i fugir de pressa després de cometre les estrebades. A més, havien ocupat diversos immobles a Gràcia on rebien i distribuïen el material robat.

La policia ha recuperat una trentena de mòbils sostrets, una bicicleta elèctrica i vuit patinets, entre altres objectes.