Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

Granollers celebra jornades de portes obertes a escoles i instituts per al curs 2025/26

Avatar photo
S’oferirà una sessió informativa sobre la preinscripció i matrícula a educació infantil i primària
Dos adolescents amb motxilles a l’esquena abans d’entrar a classe. ACN

Aquests mesos de febrer i març, els centres públics d’educació infantil, primària i secundària i els centres concertats de Granollers organitzen jornades de portes obertes per donar-se a conèixer i mostrar els serveis que ofereixen abans de les preinscripcions per al curs 2025/26.

Podeu consultar la informació del calendari de les portes obertes a www.granollers.cat/portesobertes

A més de les portes obertes, l’Oficina Municipal d’Escolarització i el Departament d’Educació ofereixen una sessió informativa sobre el procés de preinscripció i matrícula als centres d’educació infantil i primària es farà el dijous 30 de gener, a les 18.30 h a la Sala Tarafa (c. Corró, 47).

Per rebre més informació sobre les portes obertes i el procés de preinscripció i matrícula per al curs 2024/25 també podeu adreçar-vos als centres educatius o a l’Oficina Municipal d’Escolarització (C. Jaume Camp i Lloreda, 1 Tel. 938 426 848 / 938 426 849 / 938 426 852).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Altafulla fa una crida per recuperar l’esperit original de la Nit de Bruixes

Notícia següent

Diversos ferits en l’explosió d’una empresa a Vimbodí i Poblet

Notícies relacionades