Granollers celebra els 20 anys del projecte gastronòmic comunitari ‘Passa’m la Recepta’

El Centre Cívic Palou acull fins al 28 de maig una exposició que repassa dues dècades d’intercanvi de receptes, tradicions i memòria culinària

21 d'octubre de 2026 a les 15:54h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

El Centre Cívic Palou de Granollers ha inaugurat aquest dimarts, 20 d’octubre, l’exposició «20 anys del Passa’m la Recepta», una mostra que commemora les dues dècades de trajectòria d’aquest projecte col·lectiu, nascut durant el curs 2005-2006. Al llarg d’aquests anys, la iniciativa ha convertit la cuina en un espai de trobada, aprenentatge i transmissió de la cultura gastronòmica.

El Passa’m la Recepta va sorgir d’un grup de dones que participaven en les activitats del Centre Cívic Palou i que, en acabar les sessions, sovint compartien converses sobre receptes i plats especials. Amb el suport de l’equip del centre cívic, van organitzar una primera trobada per fer panellets. Aquella experiència va marcar l’inici d’un projecte que, vint anys després, s’ha consolidat com una iniciativa de gran valor cultural i comunitari.

Durant aquestes dues dècades, el projecte ha fomentat l’intercanvi de receptes i coneixements culinaris mitjançant trobades, xerrades, activitats i sortides relacionades amb la gastronomia. Més enllà de la cuina, el Passa’m la Recepta ha esdevingut un espai de convivència i aprenentatge compartit que contribueix a mantenir vives les tradicions culinàries.

L'exposició, que es podrà veure al Centre Cívic Palou fins al 28 de maig, repassa la trajectòria del Passa'm la Recepta des dels seus inicis fins a l'actualitat i reconeix la implicació de totes les persones que han fet possible aquest projecte comunitari que ha contribuït també a preservar la memòria gastronòmica.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit