Dimecres, 18 de juny de 2025
És notícia

Festes de l’Ascensió de Granollers: Programa, actes i horaris

Avatar photo
La ciutat comptarà amb 150 expositors diferents durant els tres dies que duren les festes
Festes de l'Ascensió de Granollers arxiu

La 37a edició de les Festes de l’Ascensió de Granollers ja ha fet públic tot el programa d’actes que s’ha preparat per als pròxims 30 i 31 de maig i l’1 de juny.

L’esdeveniment es presenta com un model firal i festiu pensat en clau de futur i que posa el focus en l’economia verda, convivint amb una àmplia proposta d’activitats culturals i festives, així com estratègies comercials turístiques i participatives per a tots els públics.

Així, entre els actes més destacats de les Festes trobem el pregó, a càrrec de Rosa Ruera i Duran, que encetarà un cap de setmana carregat d’activitats com la Fira de l’Economia Verda i Circular, els actes de cultura popular com la Passada de l’Ascensió o els castells, o l’esperada Fira d’Atraccions.

 

 

Dimecres 28 de maig

  • EVC-LAB. Hotel Ciutat de Granollers, a les 9 h.
  • Recepció de la pregonera de les Fires i Festes de l’Ascensió 2025, Rosa Ruera i Duran, a les  18.45 h a la Sala de Govern de l’Ajuntament de Granollers.
  • Pregó de l’Ascensió, a càrrec de Rosa Ruera i Duran 19.30 h Sala Tarafa.

 

Divendres 30 de maig

  • Inauguració de la Fira de l’Economia Verda i Circular, 10 h al Parc Firal

 

Dissabte, 31 de maig

Recepció a les colles participants en la Passada de l’Ascensió, 16.30 h Sala de Govern

  • Ball de Diables de la Riera de Gaià
  • Ball de Diables de l’Arboç
  • Ball de Diables de Reus
  • Ball de Diables de Sant Quintí de Mediona
  • Ball de Diables de Sitges Colla Vella
  • Ball de Diables de Tarragona
  • Ball de Diables de Torredembarra
  • Ball de Diables de Vilafranca
  • Ball de Diables de Vilanova i la Geltrú
  • Ball de Diables del Vendrell
  • Ball de Diables d’Igualada

 

Diumenge, 1 de juny

  • Recepció a la colla convidada (Lleó de Reus) per La Mulassa a l’acte de La Bestiesa de l’Ascensió, 10.30 h Sala de Govern.Recepció a les colles castelleres del Vallès Oriental convidades pels Xics de Granollers per a l’actuació castellera de l’Ascensió: Castellers de Mollet, Castellers de Caldes, Manyacs de Parets i Castellers del Baix Montseny, a les 11 h Sala de Govern.

Mapa de les Festes de l'Ascensió de Granollers 2025

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ebre suma cinc denúncies penals i trenta-una administratives per conduir sota efectes de l’alcohol o drogues el cap de setmana

Notícia següent
Rodalies

Renfe reforça les línies de la costa durant els mesos d’estiu

Notícies relacionades