Ferit greu en un nou apunyalament al centre de Barcelona

Els sanitaris el van estabilitzar al mateix lloc i el van traslladar a un centre hospitalari en estat greu

25 d'octubre de 2025 a les 12:10h

Un home va resultar ferit de gravetat aquest divendres a la nit després de rebre una ganivetada a l’abdomen durant una batussa al carrer de l’Hospital, al districte de Ciutat Vella (Barcelona). Segons fonts policials, els fets van tenir lloc cap a les onze de la nit i diversos testimonis van alertar el 112, que va activar patrulles dels Mossos d’Esquadra i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Segons detalla el Caso, els agents van localitzar la víctima amb una ferida penetrant a l’estómac i un tall a la cara. Els sanitaris el van estabilitzar al mateix lloc i el van traslladar a un centre hospitalari en estat greu.

Poc després, i arran d’un dispositiu de recerca pels voltants, els Mossos van detenir a prop del mateix carrer el presumpte agressor, un jove de 25 anys, com a suposat autor d’un delicte de lesions. L’arrestat va ser traslladat a dependències policials i es troba a l’espera de passar a disposició judicial en els pròxims dies, tal com detalla el citat mitjà. 

La policia manté oberta la investigació per aclarir l’origen de la baralla. Les primeres indagacions apunten que víctima i agressor es coneixien d’abans i que tots dos acumulen antecedents