Sobre la possibilitat que els aeroports de Reus i Girona actuïn com a quarta pista del Prat, el conseller Rull ha destacat que “el sistema aeroportuari català presenta unes característiques de connectivitat ferroviària i en temps de viatges que permet concebre i gestionar el sistema de manera complementària aprofitant la infraestructura existent i preservant els aspectes ambiental, de qualitat de l’entorn i socials” que preocupen als municipis i al Govern català.
Tenint en compte les dades de creixement del Prat, que podria tancar el 2017 amb 48 milions de passatgers, el 90% de la seva capacitat, el Govern i els ajuntaments han mostrat la necessitat d’analitzar les diverses opcions possibles i consensuar una proposta sobre com cal gestionar aquest creixement, en el marc del Pla estratègic de l’aviació a Catalunya, horitzó 2030, que està elaborant el Departament de Territori i Sostenibilitat i de la revisió del pla director d’aquesta infraestructura que ha impulsat Aena
L'apunyalament d'un treballador de la neteja per part presumptament d'un manter a Cambrils ha provocat molta commoció a la localitat…
A partir del dia 1 de juliol, l’aplicació per mòbil “AparcarE” que fins ara es podia utilitzar per fer el…
Xavier Mujal ha estat contractat per l'executiu com a personal de relació especial, adscrit al gabinet del cap de Govern…
El ministeri de Justícia i Interior ha publicat una nova convocatòria al Butlletí Oficial del Principat d'Andorra (BOPA) per a…
Granollers es prepara per viure un estiu ple de cultura. Arriba l’Obert per vacances amb una programació cultural àmplia, diversa i…
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Vila-seca ha aprovat la convocatòria pública de subvencions per a la millora…
Esta web utiliza cookies.