Sobre la possibilitat que els aeroports de Reus i Girona actuïn com a quarta pista del Prat, el conseller Rull ha destacat que “el sistema aeroportuari català presenta unes característiques de connectivitat ferroviària i en temps de viatges que permet concebre i gestionar el sistema de manera complementària aprofitant la infraestructura existent i preservant els aspectes ambiental, de qualitat de l’entorn i socials” que preocupen als municipis i al Govern català.
Tenint en compte les dades de creixement del Prat, que podria tancar el 2017 amb 48 milions de passatgers, el 90% de la seva capacitat, el Govern i els ajuntaments han mostrat la necessitat d’analitzar les diverses opcions possibles i consensuar una proposta sobre com cal gestionar aquest creixement, en el marc del Pla estratègic de l’aviació a Catalunya, horitzó 2030, que està elaborant el Departament de Territori i Sostenibilitat i de la revisió del pla director d’aquesta infraestructura que ha impulsat Aena
El comú d'Ordino organitzarà una fira sobre el vermut per dinamitzar els pobles de la part alta de la parròquia.…
Sant Jordi torna, aquest any amb la previsió de vendre més de set milions de roses. La diada, que cau…
Una persona ha resultat ferida greu per arma blanca en el transcurs d'una baralla que ha tingut lloc aquest Dilluns…
La diada de Sant Jordi és una de les que més aboquen la ciutadania al carrer encara que sigui una…
La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) ha activat aquest dimarts al migdia l'escenari 1 d'emergència de la presa de Rialb dins…
Autors i autors locals de Viladecans, com David Encarnación, Noelia Toré, i Ester Corrales, han presentat els seus llibres entre…
Esta web utiliza cookies.