L’Escola Bressol Municipal El Gargot ha acollit aquest divendres, 12 de desembre, la presentació del Calendari Escolar per al curs 2025-2026. El disseny és obra de l’artista i il·lustradora Anna Butjosa. Aquest any, la temàtica central del Calendari Escolar és la neurociència, centrada sobretot en les capacitats que té el cervell i el sistema nerviós d’aprendre de l’experiència. Així doncs, a cada mes, es trobarà una frase d’un autor rellevant que comparteix conceptes importants sobre aquesta ciència, reflexions que ens ajuden a entendre millor com aprèn el cervell i com funciona el sistema nerviós en els processos d’aprenentatge.
Respecte a l'autora, formada en Arts Plàstiques i en Audiovisuals i Multimèdia, Anna Butjosa Albert ha desenvolupat una trajectòria multidisciplinària que s’ha plasmat en el projecte personal d’il·lustració i marca artística Mugrons Art. Ha participat en diverses fires artesanals i esdeveniments culturals, acostant al públic el seu treball en prints, samarretes, totebags i altres formats. Paral·lelament, ha realitzat diversos murals comunitaris arreu del món, treballant amb col·lectius en risc d’exclusió social.
Els centres educatius de Parets d’educació infantil i primària, les tres escoles bressol incloses, començaran a repartir el Calendari Escolar a les famílies a partir de dilluns vinent, 15 de desembre. A més del Calendari Escolar, també es repartirà a les famílies de Parets el llibret La coeducació: Eines per incorporar la perspectiva de gènere a l’educació, que recull tota una sèrie de consells per treballar la coeducació a casa.