Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Protecció Civil ha enviat aquest vespre un ES-Alert a la ciutat de Granollers per advertir la població que cal evitar els desplaçaments, no acostar-se a rius, rieres i barrancs i no baixar a soterranis si hi entra aigua, sinó pujar a plantes superiors, en un context de pluges torrencials que continuen afectant el municipi.
El missatge d’alerta arriba en un moment en què la localitat, que ja va quedar molt damnificada per l’episodi de tempestes de fa dues setmanes, torna a situar-se sota una situació meteorològica adversa i amb risc d’incidències a causa de l’acumulació d’aigua.
El Meteocat activa un avís de temps violent al Vallès Oriental
Cap a les 19.00 hores, el Meteocat ha emès un nou avís que fins ara no estava activat i que afecta la zona de Granollers. Es tracta d’un avís per temps violent que arriba al nivell de perill 6 de 6 al Vallès Oriental i que es manté vigent fins a les 21.01 hores.
Segons la previsió, hi ha risc de caiguda de pedra grossa, amb diàmetre de més de 2 centímetres, així com de ratxes de vent superiors als 90 km/h. El comunicat també adverteix de la possibilitat d’esclafits, tornados o mànegues, uns fenòmens associats a episodis de gran inestabilitat atmosfèrica.
