Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

Entra a robar en un pis de Sabadell i li explota la caixa forta a la cara

Avatar photo
detingut

Un home va resultar ferit de gravetat dissabte passat 19 d’agost quan va entrar a robar en un domicili de Sabadell. Els dos lladres van utilitzar una radial per a obrir una caixa forta que contenien armes, segons fonts policials, perquè pertanyien a un caçador.

La pólvora que hi havia a l’interior va provocar una explosió que va causar ferides greus a un dels dos homes. El sospitós del robatori amb força segueix ingressat a l’hospital Vall d’Hebron per la gravetat de les ferides.

Els Bombers van rebre passades les dues i vint de la tarda del dissabte, avisant que hi havia un incendi en el segon pis d’un domicili del carrer de Taulí a Sabadell, amb una persona ferida amb afectacions en la cara, als braços i a les cames.

L’explosió havia trencat una paret de l’habitatge. Set dotacions van acudir al domicili, van tallar el gas i van airejar tota la planta. També va acudir el Sistema d’Emergències Mèdiques, que va atendre en el lloc a l’home ferit de gravetat i el va traslladar a l’hospital de la Vall d’Hebron.

L’incident va obligar també a mobilitzar als artificiers dels Mossos d’Esquadra, els Tedax. Els especialistes van comprovar llavors que l’explosió es va produir per l’ús de la radial que va entrar en contacte amb la pólvora que el propietari del pis, que no es trobava a la seva casa en el moment del robatori, tenia a l’interior de la caixa per a la munició. La porta va sortir disparada i va impactar directament en la cara d’un dels autors del robatori.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’egua Dama de Cris visita el Stage d’Estiu del Golf Costa Daurada

Notícia següent

Afectacions a la mobilitat per l’organització dels actes de Festa Major de Manresa

Notícies relacionades