Els Mossos d’Esquadra han desarticulat a L’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) un grup de lladres violents que el 12 de desembre de 2022 van assaltar dos cops una mateixa finca ubicada al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona.
En total, la policia ha detingut quatre persones, d’entre 30 i 33 anys, que haurien abordat el conserge de la finca, l’haurien amenaçat amb una pistola al cap i l’haurien emmordassat, així com un altre veí del bloc.
Els arrestats haurien usat una arma de foc i s’haurien endut 25.000 euros ien efectiu joies valorades en més de mig milió d’euros.
La intervenció de membres dels GEI va permetre localitzar el domicili i seguir amb un dron amb càmera tèrmica un dels arrestats quan intentava fugir pels terrats.