Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

El servei de bus entre Vilafranca i Barcelona tindrà 12 expedicions més

Avatar photo

El Departament de Territori reforçarà la línia de bus exprés e6 entre Vilafranca del Penedès i Barcelona amb sis expedicions més per sentit. És la resposta del Govern davant les reiterades queixes dels usuaris vilafranquins, que des de principis de setembre s’han quedat sistemàticament sense poder pujar al bus per manca de places.

També està previst consolidar els combois de reforç que s’havien activat provisionalment arran del pic de demanda registrat les últimes setmanes.

Les dues mesures les ha anunciat aquest dijous el director general de Transports i Mobilitat, Oriol Martori, que ha detallat que la demanda de l’e6 ha pujat un 30% arran dels retards que pateix la línia R4 de Rodalies a conseqüència de les obres del Corredor Mediterrani.

Per aquest motiu, Martori ha demanat a Adif i Renfe que siguin “corresponsables” de la situació que viu ara el servei de bus. En concret, els ha sol·licitat que estudiïn la possibilitat d’incorporar més serveis de tren semidirectes o, si no és possible, que despleguin un servei especial de transport per carretera que supleixi les mancances de Rodalies mentre durin les obres.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un detingut per agressió sexual a Cambrils

Notícia següent

Tarragona busca voluntaris per al recompte de persones sense sostre

Notícies relacionades