El PSC del Masnou, encapçalat per l’alcaldable Maria Llarás, ha preparat una campanya de street marketing digital mitjançant realitat augmentada per donar a conèixer una altra manera possible de fer una campanya electoral.
Els socialistes han previst incorporar de manera virtual, cartells i pancartes a diverses zones del municipi, que els veïns i les veïnes podran descobrir i visualitzar mitjançant un enllaç web o códi QR.
Per donar a conèixer aquesta eina, el PSC ha organitzat una gimcana pel pròxim dimecres dia 24 de maig.
L’objectiu serà trobar 4 pancartes i 4 cartells electorals de la formació que hi ha repartits als diferents edificis del centre de Masnou. Les persones que participen del joc han de trobar 6 d’aquests 8 elements.
El PSC oferirà pistes a les seves xarxes socials als participants perquè puguin descobrir els punts del poble on estan amagats els elements propagandístics. Quan descobreixin de quin edifici es tracta, només hauran d’obrir l’enllaç, visualitzar el cartell sobre l’edifici o el carrer i fer-se un selfie per confirmar la trobada.
L’objectiu d’aquesta campanya virtual, que utilitza la darrera tecnologia en realitat augmentada, és reduir l’ús de paper durant la campanya electoral i l’impacte a la societat, a més d’aprofitar els avantatges que aporten els avenços tecnològics.
Les persones que trobin sis dels vuit elements amagats guanyaran una bossa de tela, un element amb què es pretén reduir l’ús del plàstic en el nostre dia a dia.