Dijous, 18 d'abril de 2024
És notícia

El Port de Barcelona i l’AMB amplien la capacitat i el recorregut de la línia de bus 88

Avatar photo

Les freqüències de pas de la línia han millorat i el seu recorregut s’ha prolongat fins a la terminal BEST.

Autobus de Barcelona
El Port de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) han ampliat recentment la capacitat i el recorregut del servei de bus 88, la única línia de transport públic que dona servei al recinte portuari.
D’una banda, la línia de bus 88 ha ampliat la seva capacitat gràcies a la reducció del temps de pas dels autobusos. De l’altra, algunes de les expedicions d’aquest servei han prolongat el seu recorregut fins a la terminal BEST, una millora destacable per als professionals que treballen en aquesta zona del Port de Barcelona. En concret, les expedicions que han prolongat el recorregut són les següents:
Expedicions Metro Paral·lel – Terminal BEST: 06:45, 08:30, 16:00, 17:00 i 17:45.
Expedicions Terminal BEST – Metro Paral·lel: 07:45, 09:30, 17:00, 18:00 i 18:45.
A aquestes millores se suma un increment en la qualitat del servei des del punt de vista de millora de l’experiència de l’usuari amb la instal·lació de nous tòtems informatius i la substitució d’algunes marquesines per millorar l’accessibilitat i la seguretat.
Els nous tòtems informatius utilitzen l’energia solar pel seu funcionament i informen sobre el temps d’arribada dels propers autobusos, mostrant també missatges d’afectacions relacionades amb el servei. Els tòtems disposen també d’un cyberpass per a persones amb ceguesa que, mitjançant la seva activació amb comandament, permet emetre un àudio amb el temps d’arribada dels propers autobusos. Actualment hi ha sis parades equipades amb aquests tòtems informatius i properament s’aniran incorporant d’altres.
En línia amb l’aposta per la sostenibilitat, tant mediambiental com social, que realitza el Port de Barcelona i gràcies al conveni de col·laboració que aquest manté amb l’AMB, la línia de bus 88 es va adequant a les necessitats dels usuaris de forma continuada. El servei d’aquesta línia, que actualment té uns 335.000 usuaris anuals, es presta des de l’AMB amb el suport econòmic del Port de Barcelona i de CILSA, empresa gestora de la ZAL.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La clínica Dentix de Vilafranca torna a estar operativa

Notícia següent

Desallotgen el solar que estava ocupat il·legalment després de l’incendi a Badalona

Notícies relacionades