El Delta Business Center de Viladecans rep la distinció com a punt d’informació turística

Avatar photo

La consellera de Turisme del Baix Llobregat, Gemma Rodríguez, ha lliurat el distintiu a Carme Gimeno, regidora de Comerç i Turisme de Viladecans, aquest dijous, 17 de febrer

El Delta Business Center (DBC), situat en el complex d’oficines Viladecans Business Park, ha rebut, aquest dijous al propi centre, el distintiu com a Punt d’Informació Turística de mans de la consellera de Turisme del Baix Llobregat, Gemma Rodríguez Quiñonero, qui l’ha lliurat a la regidora de Comerç i Turisme de Viladecans, Carme Gimeno. El Delta Business Center és un centre de negocis local que posa a disposició d’empreses i institucions el lloguer de despatxos i sales per celebrar-hi reunions o actes corporatius diversos de petit format. A Viladecans ja formaven part dels punts d’informació turístics distingits la Fundació Sigea, Viladecans The Style Outlets i l’Espai Natural del Remolar-Filipines.

El DBC ha rebut la distinció de manera personalitzada, in situ, després de l’acte de lliurament dels distintius a les 36 noves empreses certificades com a Punt d’Informació Turística del Baix Llobregat, que va tenir lloc el 3 de febrero passat a l’alberg Centre Esplai del Prat de Llobregat. Aquestes 36 empreses s’afegeixen a les ja distingides en edicions anteriors, arribant a un total de 90 empreses i entitats del Baix Llobregat acreditades com a Punt d’informació turística del Baix Llobregat, les quals participen en aquest programa que el Consorci de Turisme del Baix Llobregat va posar en marxa l’any 2016 en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, i que té com objectiu ampliar la xarxa d’oficines de turisme amb altres espais, empreses i entitats de la comarca.

Els Punts d’Informació Turística del Baix Llobregat són establiments –públics o privats– que tenen contacte directe amb el visitant i que, si bé no poden donar un servei tan complet com les oficines de turisme, sí que exerceixen una funció informadora en cobrir aquells horaris i territoris que no fan les oficines de turisme. Alhora, aquests punts completen el servei que ofereixen als visitants, donant un valor afegit i millorant la seva satisfacció, a través de proporcionar informació turística per continuar la seva estada a la comarca.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salou accepta se sotmeti a votació el Pla Urbanístic del Hard Rock

Notícia següent

Osona acollirà la Plataforma d’Integració d’Energies Renovables i Emmagatzematge

Notícies relacionades