Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Dos adolescents ferits, un molt greu, en ser apunyalats al mig del carrer a Terrassa

Avatar photo
Un dels menors, que va quedar ferit molt greu, ha hagut de ser operat d’urgència
Carrer de Felip II de Terrassa

Dos adolescents han resultat ferits, un d’ells en estat greu, després de ser atacats i agredits per un altre jove amb una arma blanca a Terrassa.

Els fets van passar divendres, 2 de maig, a la tarda al carrer de Felip II de la cocapital del Vallès Occidental, segons ha informat el ‘Diari de Terrassa’ i confirma ACN. Cap a les 19:30 h de la tarda, un menor d’edat va atacar amb arma blanca dos adolescents, provocant-los ferides al tòrax, l’esquena i el coll.

Un dels adolescents, que va quedar ferit greu, va haver de ser operat a la Mútua de Terrassa, tot i que no es tem per la seva vida. L’altre jove va ser traslladat al Parc Taulí de Sabadell, mentre que l’agressor va fugir i va acabar detingut pels Mossos d’Esquadra cap a les 03:00 h de la matinada.

La Policia catalana investiga les causes de l’atac, però de moment els testimonis i les mateixes víctimes han apuntat que l’autor de l’agressió és “conegut”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
El Martí, de fons, juga en una escola bressol de Barcelona durant un servei del programa Concilia

Comença la preinscripció a les 105 escoles bressol municipals de Barcelona per al 2025-2026

Notícia següent
Josep Maria Susanna exalcalde d'Igualada

Mor l’exalcalde d’Igualada, Josep Maria Susanna

Notícies relacionades