Dos adolescents han resultat ferits, un d’ells en estat greu, després de ser atacats i agredits per un altre jove amb una arma blanca a Terrassa.
Els fets van passar divendres, 2 de maig, a la tarda al carrer de Felip II de la cocapital del Vallès Occidental, segons ha informat el ‘Diari de Terrassa’ i confirma ACN. Cap a les 19:30 h de la tarda, un menor d’edat va atacar amb arma blanca dos adolescents, provocant-los ferides al tòrax, l’esquena i el coll.
Un dels adolescents, que va quedar ferit greu, va haver de ser operat a la Mútua de Terrassa, tot i que no es tem per la seva vida. L’altre jove va ser traslladat al Parc Taulí de Sabadell, mentre que l’agressor va fugir i va acabar detingut pels Mossos d’Esquadra cap a les 03:00 h de la matinada.
La Policia catalana investiga les causes de l’atac, però de moment els testimonis i les mateixes víctimes han apuntat que l’autor de l’agressió és “conegut”.