Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

La dona a la qual la seva parella li va amputar la mà, la recupera i li reimplanten

Avatar photo
La víctima ha pogut recuperar el membre amputat i li ha estat feliçment reimplantat gràcies als treballadors d’un bar proper que la van conservar en gel

La dona que va ser agredida per la seva parella dilluns a Santa Coloma de Gramenet i a la qual el seu agressor va tallar-li la mà amb un ganivet, quan la dona era en companyia de la seva filla petita, ha estat de sort (dins de la desgràcia).

Quan la dona va poder escapar-se del seu agressor -ara detingut després d’entregar-se- els treballadors d’un bar proper la van auxiliar i van fer-li un torniquet al canell. Però no només això, aquests autèntics àngels de la guarda, van recuperar la mà i van conservar-la en gel, podent-la fer arribar a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.

Allà van poder reimplantar-li feliçment la mà a la víctima reparant, així, part del mal que la seva parella li havia volgut infligir amb la seva agressió masclista.

La consellera d’Interior, Núria Parlón i l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González, s’han interessat per l’estat de la víctima i han volgut condemnar vehementment l’enèsim acte de violència masclista que es produeix al nostre país.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
El regidor de Junts per Tortosa, Òscar Ologaray, en el ple

Junts per Tortosa critica un “desgavell en la gestió econòmica municipal”

Notícia següent
Nit de la Recerca del 2023 a Girona

La Universitat de Girona (UdG) se suma a la Nit Europea de la Recerca

Notícies relacionades