Dispositiu especial de mobilitat per a la tornada del play-off d’ascens que el CES juga a la Nova Creu Alta

Davant la previsió d’una alta afluència d’aficionats, el dispositiu prioritza l’ús del transport públic i inclou un reforç significatiu dels autobusos urbans per facilitar la tornada dels assistents un cop finalitzat el partit

04 de juny de 2026 a les 10:50h

L’Ajuntament de Sabadell ha activat un dispositiu especial de mobilitat, estacionament i seguretat amb motiu de la tornada de semifinals del play-off d’ascens que enfrontarà el Centre d'Esports Sabadell i el Real Madrid Castilla aquest divendres a les 21 h a l’estadi de la Nova Creu Alta.

Davant la previsió d’una alta afluència d’aficionats, el dispositiu prioritza l’ús del transport públic i inclou un reforç significatiu dels autobusos urbans per facilitar la tornada dels assistents un cop finalitzat el partit.

Reforç del transport públic

Com a mesura principal, abans de la finalització del partit s’habilitaran tres autobusos addicionals de la xarxa de transport urbà, situats a l’avinguda de Lluís Companys. Aquests vehicles cobriran els itineraris de tornada de les línies L4, L5 i L8 en direcció sud.

A més, es recorda que el servei de FGC manté una freqüència aproximada de 30 minuts, facilitant especialment la mobilitat cap al nord de la ciutat.

Aparcament gratuït i espais habilitats

Per a les persones que optin pel vehicle privat, s’habilitaran de manera excepcional diversos espais d’estacionament gratuït a partir de les 19.30 h gràcies a la col·laboració d’entitats esportives locals:

  • Club Natació Sabadell (carrer de Sarajevo)
  • Club de Tennis Sabadell (fins a les 24 h)

A aquests espais s’hi sumen altres zones habituals d’estacionament properes a la Nova Creu Alta, com l’entorn del camp municipal de Can Rull, el carrer de Dublín i els carrers de Sarajevo i Budapest.

Dispositiu de seguretat i regulació del trànsit

El dispositiu també preveu un reforç de la presència de la Policia Municipal, que s’encarregarà de regular el trànsit a l’entorn de l’estadi i d’ordenar els accessos als diferents espais d’aparcament.

A més, hi haurà controladors de suport a les zones d’estacionament per orientar els conductors i agilitzar tant l’entrada com la sortida dels vehicles, amb l’objectiu de minimitzar les afectacions a la mobilitat durant la jornada esportiva.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit