Detingut un lladre que hauria robat fins a sis vegades en una mateixa bugaderia de Sant Celoni

El detingut, de 34 anys, acumula nombrosos antecedents i és molt actiu al Vallès i al Maresme

16 d'abril de 2026 a les 12:18h

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 34 anys a Sant Celoni (Vallès Oriental) com a presumpte autor de diversos robatoris amb força en establiments comercials del municipi. L’arrest es va produir el passat 10 d’abril després d’una investigació policial.

Segons la policia, el detingut hauria arribat a entrar fins a sis vegades a una mateixa bugaderia d'aquest domicili vallesà, d’on s’hauria endut més de 4.000 euros en efectiu.

El seu modus operandi era sempre el mateix: accedia al local amb normalitat i, un cop a dins, feia un forat a puntades de peu en una paret per arribar a la zona privada i robar els diners.

ACTIVITAT FEBRIL


El 5 d’abril va repetir el mateix sistema en una bugaderia de Tordera, al Maresme, on va ser detingut per la Policia Local. A partir d’aquí, els Mossos el van poder vincular amb altres robatoris comesos a Sant Celoni i a la comarca del Vallès Oriental.

En total, se li atribueixen almenys set robatoris amb força en establiments, d’on també hauria sostret telèfons mòbils i ordinadors portàtils.
L’home acumula nombrosos antecedents per delictes contra el patrimoni i va passar a disposició del jutjat de guàrdia de Granollers l’11 d’abril.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
El més llegit