Agents de la Policia de Cardedeu han detingut aquesta setmana un home que havia trencat reiteradament l’ordre de protecció de 1.000 metres de la víctima, i que tenia tres ordres de recerca, detenció i presentació als jutjats.
En diverses ocasions s’havia fet escàpol de la Policia Local i dels Mossos d’Esquadra, i fins i tot s’havia fet un operatiu conjunt amb l’objectiu de detenir-lo. Aquesta setmana finalment ha estat detingut per agents de Cardedeu després d’una persecució per diversos carrers del barri del Poble Sec i per la zona agrícola.
El detingut ha protagonitzat diversos episodis violents, tant en l’àmbit domèstic com per fets delictius contra el patrimoni. Ha estat detingut en quinze ocasions i havia instaurat un clima d’inseguretat i mala convivència entre el veïnat del barri del Poble Sec, i en especial el del carrer Emili Vendrell.
Després de passar per la Policia de Cardedeu i pel cos de Mossos d’Esquadra, el detingut ha estat posat en disposició judicial davant del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Granollers.