Dissabte, 3 de maig de 2025
És notícia

Detingut un grup criminal per 9 robatoris violents a botigues de Barcelona

claudia fuentes
Els delinqüents actuaven a qualsevol moment del dia i amenaçaven els treballadors amb armes blanques
Lladres actuant en un dels establiments | Mossos d’Esquadra

Els Mossos d’Esquadra han detingut 4 homes d’entre 33 i 35 anys, per suposadament haver protagonitzat 9 robatoris amb violència i intimidació a botigues de Barcelona i de Mollet del Vallès.

Els lladres accedien als establiments en qualsevol moment del dia, fins i tot en hores de gran afluència de clients, tot i que normalment esperaven al vespre per tal d’assegurar-se un major botí. Es desplaçaven amb motocicletes robades i, un cop a l’establiment, entraven amb cascs per ocultar els rostres, i amenaçaven els treballadors amb armes blanques. Després, fugien amb els mateixos vehicles.

Les detencions es van fer el dijous 6 de març i els arrestats van passar a disposició judicial el 8 de març. A part dels robatoris, també se’ls atribueixen delictes de robatori de vehicles i pertinença a grup criminal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
copa-rei-reus-deportiu

L’Ajuntament rep al Reus Deportiu després d’aconseguir la vuitena copa del Rei

Notícia següent

El PP demana al Parlament millorar l’atenció primària als pobles de la Ribera d’Ebre

Notícies relacionades