Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Demores a Rodalies: avaria entre Sants i Passeig de Gràcia

Avatar photo
Per una incidència tècnica a les instal·lacions d’Adif entre les dues estacions, algunes línies circulen amb retards
rodalies

Nova jornada marcada per incidències a Rodalies de Catalunya. Aquest matí s’ha donat una avaria a les instal·lacions d’Adif entre les estacions de Barcelona-Sants i Barcelona-Passeig de Gràcia. Per aquest motiu, diverses línies com la R15, R16, R17, R2Nord, i moltes altres circulen amb retard. Segons han informat des dels canals oficials de Rodalies, les demores poden superar els 15 minuts.

No obstant això, els usuaris a través de les xarxes socials han alertat que l’espera és de 30 minuts mínim, i han reclamat explicacions a Rodalies per saber què és el que ha passat exactament.

Des del canal oficial d’X han avisat que la circulació es reprendrà progressivament un cop la incidència estigui solucionada. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Albiach “no descarta” que els Comuns entrin al Govern d’Illa més endavant

Notícia següent

En marxa la consulta a les bases d’ERC: investir Salvador Illa o eleccions

Notícies relacionades