Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El projecte Cornellà Natura sumarà un nou espai pacificat al barri Centre amb la transformació del carrer Arquitecte Adell Ferrer en una via naturalitzada i que formarà un continu amb la plaça de la Llibertat.
El carrer es convertirà en espai per als vianants, connectat amb la plaça a través d’unes plataformes transversals, franges d’escocells amb arbrat i arbustives i gramínies.
El trànsit en sentit sud quedarà restringit i només es permetrà el pas de vehicles de sortida del carrer Eduard Gibert en sentit nord.
A la plaça de la Llibertat s’eliminen superfícies d’asfalt i s’hi sembraran nous espais de vegetació per guanyar qualitat urbana a tot l’entorn, fer-lo més amable, tant a l’estiu com a l’hivern, i afavorir l’adaptació al canvi climàtic.
També es renovarà i reordenarà el mobiliari urbà i se substituiran els jocs infantils i la seva tanca perimetral.
Les places d’aparcament que hi ha actualment en aquest tram es traslladaran a l’inici de la carretera del Prat, segons el mateix tractament que ja s’ha realitzat en aquesta mateixa via a la zona del barri Riera.
L’obra té una durada prevista de 7 mesos i un pressupost, finançat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona, d'1.254.253,69 euros.