El següent torn serà de quatre a sis de la tarda, quan els trens funcionaran al 40%, i de dos quarts de nou del vespre a dos quarts d’onze de la nit, que ho faran al 20%.
Dijous passat, TMB va anunciar que ja no farà més propostes als treballadors de metro i reunirà la propera setmana el seu consell d’administració per abordar “nous escenaris” per acabar amb la situació de “bloqueig” que viu la negociació del conveni.
La Generalitat va proposar dimarts passat als sindicats i a la direcció del Metro de Barcelona que se sotmetessin a un arbitratge voluntari per desbloquejar la negociació del conveni col·lectiu de l’empresa. Però l’endemà el comitè d’empresa va rebutjar per unanimitat sotmetre’s a la decisió d’un tercer.
Cada dilluns que hi ha vaga al metro de Barcelona el sistema integrat de transport públic de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) té unes pèrdues econòmiques de 100.000 euros, segons un informe de l’ATM. Amb la desena vaga de dilluns, les pèrdues sumaran un milió d’euros.