Una coneguda marca 'beauty' aterra per fi a Catalunya, la seva segona obertura a tot l’Estat

Avui, la marca compta amb 219 botigues a Itàlia i 29 a l’estranger, i s’ha consolidat com un dels principals referents del sector

31 d'octubre de 2025 a les 11:04h
Actualitzat: 31 d'octubre de 2025 a les 11:08h

La reconeguda marca italiana de bellesa i maquillatge professional WYCON Cosmetics ha obert aquesta setmana la seva primera botiga a Catalunya, i ho ha fet al centre comercial La Maquinista de Barcelona. Es tracta d’una de les dues primeres obertures de la marca a Espanya —l’altra és al centre comercial Plenilunio de Madrid— i suposa l’inici de la seva expansió a la península.

L’empresa, creada a Itàlia el 2009, està especialitzada en productes de maquillatge, tractaments facials i corporals, fragàncies i accessoris professionals. WYCON va néixer amb una missió clara: democratitzar la bellesa oferint productes d’alta qualitat, disseny italià i preus accessibles. Avui, la marca compta amb 219 botigues a Itàlia i 29 a l’estranger, i s’ha consolidat com un dels principals referents del beauty retail europeu i de l’autèntic Made in Italy en cosmètica.

Les noves flagship stores de Barcelona i Madrid representen un nou format de botiga experiencial, on disseny, tecnologia i creativitat es combinen per oferir una experiència de bellesa completa. A La Maquinista, els visitants poden trobar maquillatge facial i corporal, tractaments de cura de la pell, fragàncies i accessoris professionals, així com edicions limitades i col·leccions exclusives. Amb prop de 200 metres quadrats, la botiga presenta un disseny envoltant i sofisticat, amb tons rosats, línies suaus i miralls retroil·luminats. Cada detall està pensat per crear un espai inspirador i acollidor.

Tal com assenyala Gianfranco Satta, cofundador de la marca, “l'arribada de WYCON al mercat espanyol representa un pas molt important per a nosaltres". Per la seva banda, la CEO Raffaella Pagano destaca que entrar en un nou mercat “implica comprendre i dialogar amb un públic diferent, mantenint-nos fidels la nostra identitat”.

WYCON compta actualment amb gairebé 300 botigues a tot el món i una xarxa d’un miler de professionals, convertint-se en una de les marques més dinàmiques del sector. Amb un creixement del 8% el 2024 i un fort impuls en el comerç electrònic aquest 2025, la marca busca consolidar-se com a referent del Made in Italy en el sector de la bellesa.

L’obertura de la botiga de La Maquinista situa Barcelona com una de les ciutats clau dins la nova etapa d’expansió internacional de WYCON, que aposta per un model de bellesa accessible, inclusiva i d’inspiració italiana.