Un club de futbol català es queixarà a la RFEF per la indignant actuació d'un àrbitre

El partit celebrat ahir diumenge va acabar amb empat després d'un penal "inventat" a l'últim minut

10 de febrer de 2025 a les 11:10h

El Nàstic de Tarragona va ser el primer club d'Espanya en querellar-se contra un àrbitre per l'actuació que va tindre a la final del Play-Off de l'any passat. D'aquesta forma, els clubs estan 'perdent la por' a condemnar les accions arbitrals i ara un nou club català ha emès un comunicat anunciant que es queixaran sobre l'actuació de Daniel David Baiges a la RFEF.

El Terrassa FC ha compartit a la seva web i a les xarxes socials els motius pels quals es queixaran a la Federació. Ahir van empatar 1-1 contra l'Atlético Baleares a l'Estadi Olímpic de Terrassa i des del club català han localitzat fins a quatre punts on l'actuació de l'àrbitre va ser qüestionable.

L'àrbitre porta 57 grogues i dues vermelles en solament nou partits de lliga

En primer lloc, al minut 62 no va mostrar la segona targeta groga a Juanra després d'una entrada "clara" que hauria suposat la seva expulsió. Dos minuts després, Florin Andone va colpejar amb el colze a un jugador terrassenc i no va ser sancionat, tot i que "l'àrbitre no estava a més de quatre metres".

Per altra part, Daniel David Baiges va assenyalar un penal "inventat" al minut 91 que va provocar l'empat final. A més, el Terrassa FC va acabar el partit amb vuit grogues il'Atlético Baleares amb tres, criticant que l'àrbitre porta un total de 57 grogues i dues vermelles en nou partits.

Igualment, el club terrassenc ha reconegut que "te molt poques esperances en què la Federació prengui alguna mesura disciplinària". D'igual forma, han considerat que David Baiges continuarà arbitrant amb un "total menyspreu per l'equitat", per la qual cosa ara falta conèixer la resposta de la RFEF per la qüestionada actuació del col·legiat.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit