El Districte de Ciutat Vella, juntament amb Barcelona Activa, han editat un catàleg de comerços singulars per fomentar la compra de proximitat entre els visitants del districte.
El catàleg Compra a Ciutat Vella és un producte digital que mostra, en una primera edició, 34 establiments representatius del talent local, sostenibles o amb voluntat d’impacte social. Es tracta d’iniciatives socioeconòmiques que són característiques per la seva singularitat. El catàleg està obert a la participació del comerç de proximitat, i serà ampliable trimestralment.
Per al regidor del Districte de Ciutat Vella, Albert Batlle, “aquesta és una iniciativa de promoció econòmica a Ciutat Vella que es treballa des de la col·laboració publicoprivada entre administració, comerços i hotels del districte per dinamitzar i potenciar una oferta comercial singular que arribi als visitants”. Batlle ha destacat que és un producte per posar en valor el comerç de proximitat, que aposta per una oferta singular amb valor afegit: “Creiem que el turisme valorarà el catàleg, precisament per presentar una oferta fora de circuits massius, globals i homogeneïtzadors i amb un valor diferenciador. També és una manera perquè els hotels del districte s’impliquin amb el barri i puguin aportar un servei amb valor afegit als seus visitants”.
La iniciativa s’ha treballat amb 9 hotels del districte, que difonen en els seus establiments la informació del catàleg com a opció de compra singular i de valor afegit. Els hotels fan difusió amb elements de sobretaula amb un expositor als seus taulells amb un codi QR que enllaça al catàleg en versió digital, i amb informació des dels mateixos establiments.
Com a material físic també s’han elaborat diferents peces amb un codi QR a través del qual accedir directament al catàleg, com:
Aquesta mesura té com a finalitat que l’impacte econòmic que deixa el turisme al districte de Ciutat Vella reverteixi en positiu sobre les iniciatives comercials emblemàtiques que hi estan arrelades i fomentar, així, que el flux de visitants es converteixi en una oportunitat per a totes elles, fent que els seus productes arribin a moltes més persones.
Així mateix, a través del catàleg es promou també que els establiments hotelers s’impliquin en el desenvolupament econòmic del territori i puguin fer de prescriptors facilitant informació sobre aquelles iniciatives econòmiques arrelades al territori que donen vida als barris.
La distribució de la publicació s’ha començat a fer aquest agost en hotels i es vol estendre a equipaments de la ciutat. Amb el suport de l’àrea de Turisme, pròximament, es preveu també que el Consorci de Turisme en pugui fer difusió per arribar a més visitants.
El Nàstic de Tarragona mor a les portes de l'ascens a Zubieta. El conjunt de Luis César Sampedro havia fet…
El Nàstic ha arribat als segons 45 minuts amb la feina feta a la primera part. El gol de Jaume…
El Nàstic de Tarragona ha arribat a Zubieta acompanyat de 300 seguidors dins del camp en cerca de l'heroica per…
L'alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat, Lourdes Borrell; el president de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Promoció de Ciutat, Jaume Manyoses, i…
El pròxim dilluns 23 de juny, el ple ordinari de l’Ajuntament de Torredembarra portarà a aprovació la nova adjudicació del…
Aquesta tarda, el servei de socorrisme de Cambrils i els professionals del Sistema d'Emergències Mèdiques han atès una dona de…
Esta web utiliza cookies.